Sunday, May 5, 2013

Toluca vs cruz azul...?

Q. Los de cruz azul...do you think your team can beat us on sunday?
it's possible pero...Toluca is showing perque debe de tener mas respeto y mas sequidores
I think Toluca is goiing to win 5-2 global el Domingo

A. i say is going to be 2-2

why are we underpaid and overworked in america compared to other countries?
Q. is it the economy, the materialism, the government or culture that makes for a crappy life of producing, consuming, producing and consuming some more without giving lots of people the chance to take more vacations, work less hours ( as in our cousin European countries) and actually enjoy the life that we have and might never have again?
carolynator: i've traveled plenty, france, italy, holland, taiwan, mainland china amond others.
and to other responses....it's easy to compare the US to countries like North Korea so then you can say, everything is fine here....it's like comparing chocolate to crap...of course chocolate is gonna win! Too easy....why don't you compare the US to countries like Norway, Finland, Italy, France, the UK?? Most "white" americans come from Europe don't they? so why is it hard to compare yourselves to europe?? what the hell does the US have to do with North Korea?? comparing two extremes is childish.

A. Complex and interesting question.

Look at the articles describing Executive pay/perques and you'll see an alarming trend. Their compensation is many multiples over their lowest paid workers. They have incentive to cut costs, outsource labor and underpay USA workers so that they and the stockholders can make a lot of money.

I could go on but think you have the idea.

Could anybody translate this spanish email into english for me?
Q. Hola mare
saps que avui haviem d'anar a un festival de nose que dons no hem anat i mira que feia un dia esplendit un sol que petava i els ocellets que no paraven de cantar. Dons no hem anat perque son uns vagos. Estic acostipada i tinc febre perque ahir no va parar de ploure molt fort i em vaig acostipar. Saps que jo volia anar a veure el castell que m'havies dit dons com que va comencar a ploure un munt vam tornar despres de veure un museu molt aburrit. waterford era super bonic i tenia mes botigues i mes xules. Primer vam parar a veure un vaixell molt xulo que havia inagurat el presiden kenedy dels EEUU i llavors vam anar al carrer de les botigues. Que va ser quan em vau trucar. avui volia quedar per veure la pelicula de eclipse pero totes amb les que volia quedar no la volien veure perque no els hi agaradava. Despres mentres estavem per el carrer de les botigues van venir uns senyors amb unes gaites i es van possar a tocar i en un moment va caure un xafec pero ells continuaven tocant. Despres a les 3 vam anar a veure el museu i despres vam tornar pero jo encara amb el xuvasquero i devall dun paraigues de les meves amigues em vaig acostipar. I a lautobus l'angela va dir que dema (avui) mirariem tots junts el partit d'espanya. Li vaig dir a langela quan vam arrivar si li havie dit a la rossmerry i va dir que no i jo men vaig anar amb una amiga que vivie aprop d'on vivia jo. I estava ploven amb un vent molt ford i llavors va apareixer a la mitat de la carretera el cotxe amb el pare dintre i em va portar a casa. menos mal perque estava ploven molt i jo me trovava super malament i no parava de estarnudar. A em vaig aixugar i despres em vaig ficar al llit. Mes tard me va venir la mare i me va dir: poc parlar amb tu? i me va comencar a dir: tu que li has dit al teu lider sobre mi dels cerals?, que jo no tels compro i que no has menjat ,... i jo li vaig dir que li havia dit que no em volies comprar cerals perque els trovaves molt cars i me va dir jo no te vaig dir aixo. jo te vaig dir que no els podia anara comprar perque era molt aviat,... (mentira) i aixi i me diu tu li has dit al teu superior que jo no te comprava cereals i despres soc jo la dolenta de la pelicula i tu nomes no vas menjar cereals el divendres als mati,.... i aixi i al final diu va ves a sopar que ja el tens a la taula. I tenia pasta daquella despirals amb una salsa de tomata i carn picada que no me la vaig menjar me la vaig apartar i vaig menjar sol la pasta ia aquest matir he fet cagarrines.i tenia febre i no parava destornudar. I ara estem miran la tele. Be no se que mes vols que et digui. Ara me volien donar una cocacola i una salsicha i nomes son les 12 i he esmorzat a les 10:30 i no tinc gana. Be es un rollo estar a aquesta casa pero nomes queda una setmana. Ja mirare la pelicula la semana que ve o quan arribi a lleida. ok molts bessitos i fins a la nit ok mdew carinyo

A. Go to google.translate.com and select Spanish to English. Cut out a small block of print (maybe 5 lines of type) from your email at a time until you have translated all of it. Since it is quite long, it may take a few minutes to do all of it. Good luck !




Powered by Yahoo! Answers

No comments:

Post a Comment